Σελίδες

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ - CREATE THE BRAND

INTERACTIVE PROJECT : CrEaTE ThE bRANd


STEP 1

Ψήφισε πιο LOGO προτιμάς και μπες στην κλήρωση για να κερδίσεις ένα υπέροχο T-shirt. To LOGO με τις περισσότερες ψήφους θα γίνει brand name. To brand που ΕΣΥ θα διαλέξεις, θα αντιπροσωπεύει μια σειρά από ευκολοφόρετα T-shirt και απλές φούστες από μακώ (cotton ύφασμα). Χαρακτηριστικό τους θα είναι τα μοντέρνα τυπώματα.
Εγώ, ζητώντας την ψήφο σας!

STEP 2

Απαραίτητα προυπόθεση? Να είσαι μέλος αυτού το blog ή να γίνεις.

STEP 3

Αρκεί να δώσεις την ψήφο σου στο κουτί πάνω δεξιά και να αφήσεις ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση σχετικά με την επιλογή σου. Τα logo που συναγωνίζονται βρίσκονται κάτω αριστερά (κάτω από το recommendation, ακριβώς κάτω από το take-it).

STEP 4

Ο διαγωνισμός λήγει 13 Απριλίου 2013 και ο νικητής/τρια θα ανακοινωθεί στις 14 Απριλίου.

ΜΕΙΝΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ 

ΔΩΡΟ.


Επεξήγηση των logo :
  1. lovelution , βγαίνει από το "evolution" που σημαίνει εξέλιξη, ανάπτυξη. Το "wish it, dream it, do it" ανταποκρίνεται στην εποχή μας και έχει να κάνει με το ότι πρέπει να κυνηγάμε τα όνειρα μας.
  2.  For cotton fabrik, είναι κάπως γενικό και έχει να κάνει με το βασικό ύφασμα από το οποίο θα είναι κατασκευασμένα τα ρούχα. Απλό, λιτό και απαίρητο.
  3. Cotton Fabrik, ισχύει ότι στην επεξήγηση 2.
  4. Τee -hurrah, βγαίνει από το Tee που σημαίνει T-shirt και από το "hurrah" τύπου "ταράμ" που λέμε όταν θέλουμε να δείξουμε κάτι και το παρουσιάζουμε με χαρά. Αντιπροσωπεύει αποκλειστικά και μόνο μπλουζάκια.
ΠΕΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΝΑ T-SHIRT ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 

BRAND NA ΓΙΝΕΙ FASHION GLOBAL BRAND, ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ.

44 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνη ιδέα και μακάρι να προωθηθεί και να πάει καλά! Σου εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα!
    Τώρα, εγώ ψήφισα LoveLution γιατί μονάχα η επιστροφή στο καλό και η αγάπη (χωρίς αμφιβολίες κι ανταλλάγματα) θα μας βγάλει από το αδιέξοδα. μιας και είναι και της ζωής μου το μοτο αυτό,

    LoveLution και... ξερό ψωμί!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φίλη Εύα! Και εσύ ΚΑΘΕ επιτυχία στα δικά σου σχέδια!!! Όταν και εάν...μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται! Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω, Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει το πρώτο logo αλλά ψηφίζω το 3ο ως πιο εύκολο να το πει κάποιος και να καταλάβει τι σημαίνει! Καλή επιτυχία!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To lovelution δαγκωτό! Υπάρχουν τόσες φίρμες που το όνομά τους δεν έχει καμία σχέση με τα προιόντα τους αλλά παρόλα αυτά έχουν γίνει σούπερ διάσημες! Δεν νομίζω οτι χρειάζεται ένα όνομα λιτό σαν το 2 ή το 3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μιας και με ξέρεις πολύ καλά, είναι δυνατόν να μην ψηφίσω το lovelution wish it, dream it, do it???? Είναι τσαχπίνικο, πιασάρικο και μιλάει για όνειρα κ πραγματοποίηση αυτών!!!! Άσε που μου αρέσει και το logo του με το φιογκάκι!!! Πάμε δυνατά λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Lovelution!!Με κέρδισε η επεξήγηση του..με εκφράζει..άσε που είναι πιο "πιασάρικο" από τα υπόλοιπα!!
    Χαίρομαι πολύ για αυτή την κίνηση σου! Εύχομαι ολόψυχα να γίνει το λογότυπο σλόγκαν που θα κατακτήσει τις αγορές!!
    Go for it!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Δεκτά όλα τα σχόλια. Εις αναμονή της επιλογής του κοινού! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχοαμαι να τα πας τελεια!!κι εγω θα ψηφισω το 1ο,με κερδισε με την πρωτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψήφισα κι εγώ... ε, να μην λες ότι μόνο το καρκινοαδερφάκι μου ψήφισε!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα-χα! Δεν είναι τυχαία κάποια πράγματα! Τα ζώδια μας έφεραν κοντά χωρίς να ξέρουμε το γιατί! Τα μετέφερες όσο είπαμε στην Κατερίνα, έτσι??????

      Διαγραφή
  10. καλημερα!
    ψηφιζω lovelution γιατι ειναι εύηχο κι εχει καθαρά τη λέξη love μέσα κι ας μην ειναι πανεύκολο να κάνεις το συνειρμό με το evolution ..
    τα 2 μεσαία μου ακούγονται απλά και πολύ προβλέψιμα, ενω το τελευταίο μου βγαίνει λίγο κακόηχο. Αλήθεια, παραπέμπει στο ελληνκό "τι χαρά?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτό και είσαι απίστευτη! Ναι, αυτός (εκ των υστέρων) είναι ο συνειρμός στο TEE-HURRAH = τι χαρά!! και όλο έλεγα να το προσθέσω στα σχόλια! Ευχαριστώ Χριστίνα!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Γιάννα φυσικά και ψηφίζω το πρώτο lovelution! Καλή επιτυχία κυρίες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ πολύ για την ψήφο Γεωργία μου! Είναι σημαντικό για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το 1ο θα το καταλαβαίνουν όλοι και θα αρέσει και στους πιο πολλούς! Και είναι ωραίο και το φιογκάκι! Αλλά μου αρέσει και το τελευταίο! Hurrah!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααα! Εσύ ψήφισες το τελευταίο, ε? Θα πω στο τέλος και την δική μου πριτίμηση! Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημέρααα! Lovelution..δεν θα πρωτοτυπήσω!! Μου αρέσει η σημασία του..η εξέλιξη και να κυνηγάμε τα όνειρά μας!! Συγχαρητήρια για την δημιουργική ιδέα!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Γιάννα μου, σε βρήκα μόλις από τη Δημητρούλα! :) Πολύ όμορφο το Blog σου.. Τι μου θύμισες τώρα!!! Το καλύτερό μου είναι τα brainstorming (δούλευα χρόνια σε διαφημιστικές..)
    θα σου πω τη γνώμη μου για το καθένα ξεχωριστά...
    Το 1, το θεωρώ δύσκολο σαν όνομα όσον αφορά το πώς ακούγεται. Άλλο να το διαβάζεις και άλλο να το ακούς. Θεωρώ πως δεν είναι εύηχο, πράγμα αρνητικό για ένα brand..
    To 2 και το 3, τα βλέπω λίγο κοινά σαν ονόματα μιας και περιγράφουν μόνο το υλικό των υφασμάτων και δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο παιχνιδάκι..
    Το 4, το βρίσκω και εύηχο και πιασάρικο σαν όνομα. είναι το πιο ιδιαίτερο κατά τη γνώμη μου. Μη σε φοβίζει για τις φούστες, γιατί σκέψου πως πολλοί δεν θα δώσουν σημασία στην ετυμολογία. Και επίσης σκέψου πως μπορείς να πεις ότι η βασική σου σειρά είναι τα t-shirts και έχεις και πολλά κομμάτια με φούστες στη συλλογή.
    :)
    Αν θέλεις οτιδήποτε να με ρωτήσεις, μπορείς να μου στείλεις και στο mail μου απορίες, θα χαρώ πολύ να βοηθήσω όπου μπορώ.
    Ελπίζω να μη σε ζάλισα!! Καλή εβδομάδα, φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Εβονίτα! Δεκτή η κριτική σου και σε ευχαριστώ για την ανάλυση! Καλή επιτυχία και εάν χρειαστω κάτι θα σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταρχάς καλώς σε βρίσκω!
    Είδα τα λόγκο πριν διαβάσω τι σημαίνουν. Κόλλησα με το τελευταίο, μου πήρε λίγη παραπάνω ώρα να καταλάβω τι θέλει να πει ο ποιητής και το βρήκα αρκετά έξυπνο (Τι χαρά!), μόνο που στο εξωτερικό (αλλά και στο εσωτερικό) δεν θα είναι απόλυτα κατανοητό. Οπότε θα σου έλεγα και εγώ το πρώτο που είναι πιο τραβηχτικό στο μάτι (αν και το φιογκάκι παραπέμπει σε hello kitty και φαίνεται να λείπει και το 2ο L).
    Όλα τα παραπάνω είναι εντελώς καλοπροαίρετα, τυχαίνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και την επικοινωνία, οπότε καταλαβαίνεις ότι αυτά τα θέματα τα ψειρίζω λιγάκι παραπάνω!

    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για το σχόλιο. α/ ναι, όντως παραπέμπει σε "τι χαρά" (αλλή μια φίλη το βρήκε )και όλα ξεκίνησαν όταν άρχισε να με κοροιδεύει ο άντρας μου με αυτό και είπα οκ, θα ανεβάσω ανάρτηση και θα ψηφίσουν οι φίλοι που με παρακολουθούν, εξού βγήκε και ο διαγωνισμός και β/ όντως λείπει το "L" και αναρωτιόμουν πώς κανείς δεν το παρατήρησε και πώς το μάτι γρήγορα διαβάζει αυτό που φαντάζεται! Καλά κάνεις και τα ψηρίζεις και αναμένω σχόλια μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου brand (τον Απρίλη), σύμφωνοι? Το φιογκάκι θυμίζει hello kitty ε? Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  19. καλώς σε βρήκα με ξετρέλλανε το τεταρτο οντως τι χαρα αααα πηρα και τη βοηθεια του κοινού ( 3 κόρες (21-19-16) και ψηφίζουμε τεταρτο παμψηφεί το target group κατω των 22 έπιασε !!! σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aλήθεια? Δηλαδή να το μετρήσω επί 4 φορές? Σας ευχαριστώ πολύ, πολύ! Καλό μήνα και μου έφτιαξες (ακόμη πιο πολύ) τι μέρα! "Τι χαρά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λοιπόν εμένα μου άρεσε το Lovelution. Πιστεύω ότι είναι εύκολο να το θυμηθεί κάποιος. Είναι εύκολο να γίνει url. Είναι εύκολο να διαφημιστεί.
    Στο άντρα μου άρεσε το τέταρτο, το οποίο όμως δεν μπορώ καν να το προφέρω...
    Καλή επιτυχία Γιάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι, ε? Ο άντρας διαλέγει το 4ο? Είναι "Τι χαρά" (λογοπαίγνιο μεταφραση ελληνική) και βγαίνει όπως είπα από το "hurrah" τύπου "ταράααα" είδου, κοιτάξτε κτλ. Σε ευχαριστώ για την ψήφο και ναι, τώρα σας ξεχωρίζω! Τι εννοείς είναι εύκολο να γίνει url?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα
    Πολύ έξυπνη η ιδέα του διαγωνισμού σου (κάνω και εγώ έναν πέρασε και από το δικό μου αν θέλεις).
    Ψηφίζω το Lovelution είναι πιο κτυπητό στο μάτι, αλλά μήπως του λείπει το δεύτερο l.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Πράγματι λείπει το "l" είς γνώση μου. Αλλά το μυαλό προτρέχει να δει αυτό που θέλει και 2 το προσέξατε! Ευχαριστώ για την επισήμανση.

      Διαγραφή
    2. Lovelution με 1000!!! Ειναι πολύ εξυπνο και πρωτοτυπο!!! Καλή επιτυχία Γιάννα μου!!! Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή! Φιλιά και αναμονή, με επιμονή!

      Διαγραφή
  24. Καλως σε βρηκα στο σπιτακι σου!!!!

    Εγω προτιμώ το τριτο!!! Ειναι πιο ευκολο να το θυμασαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, δεκτή η προτίμηση και μπαίνεις και στην κλήρωση. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  25. lovelution!!!!!Το θυμάσε ευκολά επειδή έχει το love!!!
    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιάννα μου τι όμορφη ιδέα! Επειδή είναι πιο παιχνιδιάρικο και "μένει" στο μάτι ψήφισα κι εγώ το lovelution.
    Σου εύχομαι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως δείχνουν οι ψήφοι...έχουμε το logo, έτοιμο! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  27. Γιάννα μου ψήφισα και εγώ το 1ο που θεωρώ ότι ειναι το πιο "πιασάρικο" να το πω!
    Όσο για το μπλουζάκι φαντάζομαι ότι λέει "Ι am in love with my blog!"
    Φιλάκια πολλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχω ψηφισει το 3 γιατι οπως ειπες ειναι απλο ,λιτο, απεριττο και κλασσατο!Σε παραπεμπει στο υλικο, που για μενα ειναι το α και το ω!!
    Το 1 και 4 θα μπορουσαν να ειναι brandname οποιουδηποτε αξεσουαρ,το 4 παραπεμπει σε αλλο γνωστο,και το 1 φαινεται πολυ παιδικο!
    Καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο 2 αναφερομουν,οχι στο 3..ψηφισα το FOR cotton fabrik!!!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει λοιπόν ήσουν ξεκάθαρη! Σε ευχαριστώ για την ψήφο!

      Διαγραφή