Σελίδες

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

POLYVORE SUPER! ΑΞΙΖΕΙ ΣΑΣ ΛΕΩ

100% Created by "brand new me!".



Για το POLYVORE μου μίλησε η φίλη μου η Εύη, την Παρασκευή που κάναμε ένα αποχαιρετιστήριο "coffee party"  προτού η Εύη πετάξει για Καναδά την Πέμπτη 08.11.2012 (ναι, χωρίς υποχρεώσεις ..λέει "bye, bye" στο Ελλάντα και θα την βλέπουμε τα καλοκαίρια μόνο, να μας θυμίζει τι καλά που έκανε και έφυγε!!).
Η Εύη είναι Ιnterior Designer και μέσα σε όλα!
Έτσι λοιπόν, μου σύστησε να μπω σε αυτό το Polyvore. Και μπήκα .Το είχα ξανα πετύχει αλλά βλέπουν τόσα πια τα ματάκια μου, που δεν έδωσα τότε σημασία. Κακός γιατί τώρα,  ενθουσιάστηκα.
Έχει έτοιμα templates και διαλέγεις να φτιάξεις το δικό σου stylish moodboard, κάτι σαν να έφτιαχνες τη σελίδα για ένα περιοδικό μόδας (τέλειο? I know!). Άν νιώσεις πιο σίγουρη με τον εαυτό σου, μπορείς να δημιουργήσεις δική σου σελίδα "πρότυπο" και να δεις εάν άλλοι χρήστες θα την χρησιμοποιήσουν. Μαζεύεις "Like" και έχεις "Followers".  Mε το που ανοίγεις λογαριασμό, αυτομάτως το Polyvore σε βάζει να ακολουθείς κάποιους άλλους (νέους χρήστες) για να δώσει ώθησει σε σένα και σε όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με το θέμα.
Διαλέγεις πληθώρα φωτογραφιών (από μοντέλα (peopple, background, fonts etc.) διαφορετικά ρούχα (ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, γυαλιά!) και συνθέτεις το δικό σου moodboard!

'Eχω ήδη φτιάξει 3 templates (έχω χρησιμοποιήσει δηλαδή έτοιμες βάσεις και έχω συνθέσει μόνο τις φωτογραφίες όπου ορίζει από πρίν το πρότυπο, ότι πρέπει να τοποθετηθούν και έχω φτιάξει και τα δικά μου, ολόδικα μου set). Εάν σας κίνησα την περιέργεια  και θέλετε θα με βρείτε ως blogolicious Editoriolista (δείτε το "Classy Jazzy" και το "Black is Back" που πήρε και like).
Πράγματι, είχα καιρό να ενθουσιαστώ με κάτι καινούριο, άν και υπάρχουν ήδη χρήστες εδώ και 5 χρόνια (που ζούσα πριν αρχίσω να blogging ??? ).
Ας ευχηθούμε, στην πρωτοπόρο Εύη τα καλύτερα και πως περιμένουμε full ενημέρωση για ότι αξίζει να ξέρουμε και εμείς από τα ξένα!
Καλή επιτυχία στη νέα σελίδα και σου εύχομαι ο δικός σου moodboard της καθημερινότητας, να είναι χαρούμενος και γεμάτος θετική ενέργεια! Είμαι μαζί σου (έστω και από μακρυά).

Καλή εβδομάδα και ευχαριστώ τις φίλες που με στηρίζουν!



7 σχόλια:

  1. Τι ανακάλυψες πάλι βρε άτιμη???
    Εδώ με το blog δεν προλαβαίνουμε! τι καινούριο είναι αυτό? Αμα ξεκινήσω και αυτό, θα με χωρίσει ο άντρας μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου βάζεις ιδέες! (πάλι!)
    Τα γράμματα τέλεια έτσι, τα βλέπω κι εγώ η αόματη να φανταστείς!

    Φιλάκι καλημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μου λες; Το Polyvore το ανακάλυψα τυχαία πριν λίγο καιρό και απλά χάζευα τα συνολάκια!!!Δεν ήξερα πως λειτουργει. Θα μπω να δω τα δικά σου.

    Υ.Γ. Ωραία η νέα μορφή του blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή. Περιμένω νεότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω Polyvore!!! Είναι μεγάλο κόλλημα, προσπαθώ να μην μπαίνω πολύ συχνά γιατί παθαίνει το κεφαλάκι μου με όλα αυτά, δεν μπορείς να μείνεις λίγη ώρα μόνο! Για την δουλειά μου όμως, πολύ με έχει βοηθήσει! καλή διασκέδαση! Καλή αρχή στην φίλη σου και συνάδελφο μου! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή