Σελίδες

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

To "dot" or not to "dot" ?

Κάτι σαν το "to be or not to be"..... Aναρωτιέμαι πόσο σημαντικό είναι να είσαι περιποιημένη καθόλη τη διάρκεια της μέρας.

Σήμερα ας πούμε, αφιέρωσα τη μέρα στον καλωπισμό μου και έβαψα τα νύχια μου κόκκινα (ένα ωραίο cherry κόκκινο, όχι χειμωνιάτικο ακόμη).

Έψαχνα στο ίντερνετ πώς να εμπλουτίσω τη γκαρνταρόμπα μου με μικρά και οικονομικά αξεσουάρ και προβληματίστηκα για το στυλ που θα ήθελα να δημιουργήσω.

Έπεσα σε δυο εξίσου αγαπημένες μου τάσεις που ήταν, είναι και θα είναι διαχρονικές.

Χωρίς πολλά λόγια σήμερα (δεν χρειάζονται πάντα άλλωστε) σας δείχνω τον προβληματισμό μου μεταξύ των πουά και των animal στοιχείων, που βρήκα και ξεχώρισα.

Έτσι γιατί προβληματίστηκα ....to dot or not to dot?  Εσείς τι λέτε?

Μπορώ να go animal αντ'αυτού................

DOTS   VS   ANIMAL λοιπόν, ιδού :























                                   VS





Σαν να ψηφίζω animal τώρα που το καλοσκέφτομαι.....εσείς?

6 σχόλια:

  1. Dots δαγκωτό! Προσωπικά δεν μου αρέσει η τάση animal αλλά πάλι...περί ορέξεως.
    Φώτο των υπέροχων νυχιών δεν μας postαρες blogolicious!!!!
    Καλή blogo εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να σε φανταστώ ήδη μέσα σε ένα κόκκινο πλεκτό με τζην και πουά μπαλαρίνες (ή μαντήλι δεμένο στο λαιμό αλλά 60's) !

      Διαγραφή
  2. Mμμμμ....δεν μπορώ ν' αποφασίσω! Όταν νιώθω γατούλα, θα φοράω πουά. Petit poua! Αλλά όταν έχω άγρρρρρρριες διαθέσεις, έ, το animal print νομίζω θα ταιριάζει στο να τις εξωτερικεύσω και να με αποφεύγουν!

    Ωραίος ο προβληματισμός. Μ' έκανε να ξεφύγω για λίγο απο τ' άλλα...τα τρελά...της εποχής.

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τα 2 είναι αγαπημένα αλλά μεγαλύτερη αδυναμία υπάρχει στα dots!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αnd the winner is.....TO DOTS! Καμιά δημιουργία με dots εσύ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή